درباره وبلاگ


این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است.در صورت مشاهده هر گونه پست مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران لطفا به ما اطلاع دهید. در ضمن دوستانی که تقاضای تبادل لینک دارند ابتدا ما را با عنوان " دانلود و آموزش نرم افزار"لینک و سپس به ما از بخش نظرات اطلاع دهندتا به سرعت لینک شوند. با تشکر فراوان مدیریت نیوز وب
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 8873
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود و آموزش نرم افزار
فراتر از یک رویا
برچسب:, :: ::  نويسنده : مرتضی

usb-tv

 

دریافت 25 کانال رادیویی وتلویزیونی با کیفیت DVD بدون نیاز به اینترنت

اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق پورت USB

دارای آنتن پرتابل مگنت دار و قابلیت اتصال به آنتن هوایی

دارای نرم افزار قدرتمند برای نمایش تصاویر دریافتی

قابلیت ضبط برنامه های در حال پخش با کیفیت بالا

قابلیت تهیه عکس وذخیره بر روی هارد دیسک از برنامه های درحال پخش

دریافت کلیه کانال های رادیویی وتلویزیونی به صورت دیجیتال

شبکه های قابل دریافت :
شبکه های ۱(سراسری) - ۲(سراسری) - ۳(جوان و ورزش) - ۴(علم و تکنولوژی) - ۵(تهران) - ۶(خبر) - ۷(آموزش) - ۸(معارف) - ۹(مستند) - ۱۰(جام جم) - ۱۱(iFilm - آی فیلم) - ۱۲(PressTV پرس تی وی) - ۱۳(العالم) - ۱۴(شما) - 15(بازار) + ۱۰ شبکه رادیویی

 - گیرنده 15 کانال داخلی و ماهواره ای ایران و 10 شبکه رادیویی
- مشاهده شبکه های تلویریونی با کیفیت ماهواره (DVD) به صورت دیجیتال بدون نیاز به دیش
- تامین برق مورد نیاز از پورت usb ، بدون نیاز به آداپتور خارجی
- امکان تهیه عکس از برنامه های در حال نمایش
- اتصال آسان از طریق پورت usb
- امکان تهیه لیست کانال های مورد علاقه
- گارانتی تعویض

ليست شهرهايي که سيگنال ديجيتال و امکان استفاده از گيرنده هاي ديجيتال در آنها وجود دارد. : استان تهران استان قزوين -استان قم-استان بوشهر(بيش از نيمي از جمعيت استان)- استان مرکزي (اکثر نقاط استان)- استان آذربايجان شرقي(اکثر نقاط استان)- استان آذربايجان غربي(26 درصد استان)-استان البرز (83 درصد جمعيت استان)- استان مازنداران ( نيمي از استان)- استان سيستان و بلوچستان (نيمي از استان)- استان کرمانشاه (نيمي از استان)- استان هرمزگان (نيمي از استان)- استان زنجان ( نيمي از استان)- استان کردستان (نيمي از استان)- استان همدان(نيمي از استان)- استان گيلان(نيمي از استان)- استان يزد(60 درصد از استان)- استان اصفهان (بيش از 65 درصد استان)
و شهرهاي :
اراک- آشتيان- تفرش - فراهان- کميجان-اردبيل-نير-نمين-سرعين-رضي- اصفهان- اروميه- برازجان- بندرعباس- بوشهر-برازجان-اهرم-کاکي و خورموج- بومهن- بيرجند- پارچين- پاکدشت- تبريز- خرم آباد-رشت- رودهن- زاهدان- زرنديه- زنجان- ساري- سمنان- سنندج- شهرکرد- شيراز- فردوس- قرچک- قزوين- قشم- کرج- کرمان- بردسير- کرمانشاه- گرگان- مشهد- فريمان- سرخس- چناران-طرقبه و شانديز- ميناب- ورامين- همدان- يزد- ياسوج

» برای مشاهده توضیحات و عکس های بیشتر اینجا را کلیک کنید «
قیمت : 31000 تومان
شماره پشتیبانی و مشاوره: 77 440 880 021 فروشگاه میهن دانلود(پاسخگویی در ساعات اداری)
خريد



دانلود آموزش نرم افزار ساخت مدل های سه بعدی VTC Rhino 3D Tutorial

|  آموزش نرم افزار Rhino 3D |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

با یک فیلم آموزشی در خدمت علاقه مندان به مدل سازی سه بعدی هستیم.نرم افزار

Rhino

3D یک نرم افزار طراحی و مدل سازی سه بعدی است که با استفاده از آن قادر به ساخت ، ویرایش و آنالیز طرح های و مدل های سه بعدی خواهید بود . در این کورس آموزشی چگونگی استفاده از ابزارها و امکانات این نرم افزار را در روند طراحی و ویرایش آبجکت های سه بعدی خواهید آموخت .


این مجموعه آموزش ویدیویی ، محصول موسسه آموزشی VTC است و به مدت زمان 8 ساعت به شما

آموزش

های لازم برای کار با این نرم افزار را به صورت تصویری می آموزد.


در ادامه مطلب سرفصل های این آموزش توضیح داده شده است



ادامه مطلب ...


Majorware PDF to PowerPoint Converter نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید به سادگی فایل های پی دی اف خود را به اسلاید های پاورپوینت تبدیل نمایید. نرم افزار Majorware PDF to PowerPoint Converter را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Majorware PDF to PowerPoint Converter تبدیل PDF به پاورپوینت Majorware PDF to PowerPoint Converter 4.0

 



ادامه مطلب ...


Sumatra PDF  نرم ‌افزار کوچک و سریعی است که می‌توانید برای خواندن فایل‌های PDF از آن استفاده کنید. این نرم‌افزار به‌‌عنوان جایگزین برای آکروبات ریدرو تمام کارهای آن را انجام می‌دهد، خودش را مطرح کرده و تاکنون مخاطبان زیادی کسب کرده است. سامانترا هر فایل PDF را بدون هیچ مشکلی باز می‌کند و فهرست محتویات آن را در سمت چپ باز می‌کند. شما می‌توانید از طریق منوی Options طرح‌بندی پیش‌فرض و شیوه بزرگ‌نمایی را انتخاب کنید. حتی می‌توانید بخشی از متن را کپی کنید. دکمه Ctrl را نگه دارید و با ماوس بخشی که مد نظرتان است را انتخاب کنید و Ctrl+C را بزنید. اگرچه این نرم‌افزار به کاملی ریدر یا فاکسیت نیست، ولی اگر تنها کاری که می‌کنید خواندن فایل‌های PDF است، به امتحان آن می‌ارزد.

 

Sumatra PDF مشاهده فایل های PDF توسط Sumatra PDF 2.0 Final

 



ادامه مطلب ...


 

Office CleanUP – برنامه ی اکثر شرکت ها در هنگام کار خطاهایی نامشخص می دهند که بسته نرم افزاری مایکروسافت آفیس نیز گاهی ارورهایی نامعلوم می دهد . این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای کاربردی برای بهینه سازی و تعمیر تمام محصولات مایکروسافت آفیس (ورد ، اکسل ، پاورپوینت و …) می باشد . همچنین قابلیت پیکربندی و شخصی سازی تنظیمات اجرایی آفیس را نیز دارید . این برنامه برای آفیس ۹۷ تا ۲۰۱۰ قابل استفاده می باشد .

 

Office CleanUP تعمیر و پیکربندی مایکروسافت آفيس با Office CleanUP v4.1.0.0

 



ادامه مطلب ...


کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولا با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم سروکار داشته و جهت استفاده بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند. نرم افزار J. River Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که براحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد.

 

J.River Media Center پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 17.0.82 Final



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودستان و آدرس newsweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.