درباره وبلاگ


این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده است.در صورت مشاهده هر گونه پست مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران لطفا به ما اطلاع دهید. در ضمن دوستانی که تقاضای تبادل لینک دارند ابتدا ما را با عنوان " دانلود و آموزش نرم افزار"لینک و سپس به ما از بخش نظرات اطلاع دهندتا به سرعت لینک شوند. با تشکر فراوان مدیریت نیوز وب
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 8870
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

دانلود و آموزش نرم افزار
فراتر از یک رویا

 

حتما تا به حال بازی Fruit Ninja را تجربه کرده اید. این بازی برای گوشی های هوشمند و لمسی طراحی و ارائه شد و طی مدتی کوتاه توانست طرفداران بسیاری در سراسر دنیا کسب نماید. شما در این بازی باید یک نینجا باشید و مثل یک نینجای واقعی به جنگ بروید و با شمشیر خود میوه ها را قطعه قطعه کنید اما در این راه مواظب بمب ها باشید. این بازی فوق العاده جذاب و تماشایی با کیفیت HD برای ویندوز منتشر شده است که هم اکنون از وب سایت دانلودها قابل دریافت می باشد. امیدواریم از این بازی بی نظیر لذت ببرید.

 

Fruit Ninja PC دانلود بازی Fruit Ninja برای PC

 



ادامه مطلب ...


 

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

 

 

Yahoo! Messenger نسخه جدید ياهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.155 Final

 



ادامه مطلب ...



 

نسخه کامل و اورجینال بازی Pro Evolution Soccer 2012، به همراه لیگ برتر ایران فصل 90 - 91 دارای منوی کاملا فارسی، برای اولین بار در ایران...
اینبار می توانید معروف ترین و محبوب ترین بازی فوتبال دنیا به نام PES 2012 را همراه با لیگ برتر ایران بازی کنید! حال زمان آن رسیده که با تیم های محبوب خودتان به میدان بروید! پرسپولیس، استقلال، تراکتور سازی و سایر تیم های لیگ برتر... این بازی در 2 دی وی دی نقره ای اوریجینال با قیمت استثنایی 5000 تومان برای اولین بار توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

تعداد: 2 DVD اوریجینال نقره ای  قیمت: 5000 تومان



Xilisoft iPhone Ringtone Maker می تواند تمامی فرمتهای صوتی و تصویری شامل AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, AVCHD, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP, WMA, WAV, RA, M4A, MP3 را به فرمت M4R رینگتون آیفون تبدیل نموده و رینگتون تبدیل شده را به صورت مستقیم به آیفون شما منتقل نماید . Xilisoft iPhone Ringtone Maker همچنین می تواند موزیک های iTunes store را به رینگتون های آیفون تبدیل نماید . Xilisoft iPhone Ringtone Maker ابزاری کارامد برای تبدیل موزیک های دلخواه شما به رینگتون آیفون می باشد .

 

Xilisoft iPhone Ringtone Maker ساخت رینگتون با Xilisoft iPhone Ringtone Maker 3.0.4.1206

 



ادامه مطلب ...


حتما پیش آمده که بعد از نصب ویندوز خواسته اید حجم درایو ها را کم یا زیاد نمائید. به دلایل مختلف که یکی از آن از بین رفتن اطلاعات می باشد این امر را امکان پذیر ندانسته اید و یا با این مشکل رو به رو بوده اید که می بایست ویندوز خود را از ابتدا دوباره نصب نمائید. اما بد نیست که بدانید نرم افزارهایی در دنیای رایانه ها وجود دارند که کاربر را قادر می سازند در همان محیط ویندوز خود به سادگی هرکاری که در مورد حجم درایو ها می خواهند انجام دهند. این نرم افزارها قابلیت هایی را در خود جای داده اند که آسان تر از آن که کاربر فکرش را کند فضای درایو ها را تنها باچند کلیک تغییر دهد. یکی از این نرم افزار ها EASEUS Partition Master نام دارد. نرم افزار فوق العاده ساده که به راحتی هرکاربری می تواند با محیط کار این ابزار آشنا شده و با آن ارتباط برقرار کند. کاربران دیگر لازم نیست برای انجام کارهایی نظیرتغییر در حجم درایو ها، ساختن پارتیشن جدید، پاک نمودن پارتیشن ها و … ویندوز خود را از ابتدا بازگذاری نمایند. نکته ی جالب تر در مورد این نرم افزار این که ویندوز های ۲۰۰۰، XP و ویستا و تمامی نسخه های دیگر ویندوز و همچنین لینوکس در EASEUS Partition Master پشتیبانی خواهند شد. انواع هارد دیسک ها نظیر IDE, SATA, SCSI, USB removable disk هم در این ابزار قابلیت بارگذاری و اجرا دارند. کمترین میزان هارد دیسک پشتیبانی شده در این نرم افزار ۲ گیگابایت و بیشترین ۱ ترابایت نیز می باشد .

EASEUS Partition Master پارتیشن بندی آسان با EaseUS Partition Master Professional v9.1.0

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلودستان و آدرس newsweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.